Subject: Ed: Päring seoses joogivee kontrolli sagedusega/ Osaliseks vastamiseks PTA-le
From: "Stella Ilves" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Oct 2024 15:40:15 +0300

Põllumajandus- ja Toiduamet

Edastame teile vastamiseks selgitustaotluse PTA pädevuse all oleva 
toiduvaldkonnaga seonduva joogivee regulatsiooni osas.

Teistele teemadele vastab Terviseamet.

Edastuskirja koopia saadetakse teadmiseks päringu esitajale.

Lugupidamisega

Stella Ilves

dokumendihalduse juht

üldosakond

794 3517

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud 
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage 
saadud kiri koos kõikide lisadega. Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

-----Algsõnum-----

Saatja: Kullakalli hoid < >

Saatmisaeg: kolmapäev, 16. oktoober 2024 09:55

Adressaat: Agne Ojassaar <[email-masked]>

Teema: Päring seoses joogivee kontrolli sagedusega

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

On tekkinud küsimus seoses sellega, kui tihti peaks lastehoid tegema

uuesti veeproovi joogiveest (joogivesi on pärit Tartu Veevärgist).

Tarbimine on väike, kuus ca 3-5 m3.

Kas ma loen õigesti välja seadusest, et sel juhul ei loeta asutust vee

käitlejaks ning korduvaid testimisi ei pea tegema ja piisab tegevuse

alustamisel tehtud veeproovidest?

Kas saaksite äkki tuua täpsemalt välja seadusepunkte, mis reguleerivad

antud teemat nii Terviseameti kui Toiduameti vaatevinklist.

Suured tänud!

Lugupidamisega

Kairit Austa

Kullakalli hoid

tel 56658129